Social media

Social media als marketingtool

Xless design kan voor u opvallende bedrijfspagina's maken voor diverse social media zoals facebook, twitter, linkedin, pinterest of instagram.

Social media is in dit tijdperk een essentieel onderdeel geworden van marketing. Klanten kunnen je bedrijfspagina bijvoorbeeld liken op facebook, volgen op twitter of linkedin en afbeeldingen pinnen op pinterest! Maar net zoals met een huisstijl, is het belangrijk om je bedrijf op een goede manier te presenteren. Daar kunnen wij je natuurlijk mee helpen!

 

Bedrijfspagina

Je kunt je bedrijfspagina helemaal of gedeeltelijk door ons laten verzorgen. Heb je er nog niet zo veel verstand van? Geen probleem! Wij zetten graag een bedrijfspagina voor je op en zorgen daarbij voor de juiste instellingen. Wil je graag professionaliteit uitstralen? Wij ontwerpen je pagina zo, dat deze aantrekkelijk oogt en aansluit op je huisstijl.

Heb je andere wensen of vragen? Neem gerust contact met ons op!


Daarom Xless Design


  • Goede vindbaarheid
  • Diverse SEO technieken
  • Optimaliseren campagnes
  • Doelgericht adverteren
  • Persoonlijk advies
  • Gecertificeerd

Maatwerk

Wilt u graag weten wat voor campagnes geschikt zijn voor uw bedrijf en wat dat gaat kosten? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.


Offerte aanvragen

Onze werkwijze



1. Doelstellingen bepalen

Om een doelgerichte marketing campagne op te stellen is het van belang om de doelstellingen te bepalen. Wil je de naamsbekendheid vergroten of een product onder de aandacht brengen. Zorg voor een realistisch doel, iedereen wil de eerste in Google zijn. Ook het bepalen van het budget is hierbij van belang.


2. Marketing campagne opzetten

Nadat de doelstelling is bepaald wordt er een campagne opgezet. Dit kan het optimaliseren van de SEO zijn, het voeren van een Adwords campagne of Social media marketing afhankelijk van de besproken wensen en de doelstelling.


3. Optimaliseren

Na het opzetten van de marketing campagne zal deze worden geoptimaliseerd. Dit kan zodra er een meetbaar resultaat is behaald, bijvoorbeeld na een week. Hierna kan de campagne worden bijgesteld zodat deze nog beter gericht is op het behalen van de doelstellingen en op deze manier meer oplevert en minder zal kosten.


4. Resultaten bekijken

Na de campagne kan het eindresultaat worden bekeken en geëvalueerd. Is de advertentie of de SEO doeltreffend geweest? Houd er rekening mee dat marketing een doorlopend proces is en SEO tijd nodig heeft. Dit is niet de laatste stap. Voor een blijvend effectieve campagne zullen deze stappen vaker moeten worden doorlopen. Marketing stopt niet bij stap 4.


Ja, ik wil

een professionele website!

Snel online

Uniek ontwerp

Eenvoudig CMS

100% Tevredenheid

Persoonlijke service