Online adverteren - SEA

Start met adverteren

AdWords Specialist

Bereik in een korte tijd een groot publiek met online advertenties. Xless design is Google Individual Qualified en hiermee aantoonbaar uw specialist op het gebied van online marketing.

Met online adverteren is het mogelijk om in een korte tijd bezoekers naar een website te krijgen of een speciale actie onder de aandacht te brengen. Met goed geoptialiseerde advertentiecampagnes is het mogelijk om een hoger rendement te behalen.

 

Online adverteren

Voorafgaand aan een online marketing campagne doen we een uitgebreid zoekwoordenonderzoek en bespreken we de doelstellingen. Voor het opzetten van een SEA campagne vragen we éénmalige setup kosten. Verder zijn er maandelijkse kosten voor het optimaliseren en onderhouden van de campagne en bijhouden van de statistieken. Hierdoor is het mogelijk om een hoger rendement uit het advertentiebudget te halen.

 

Direct weten hoe we jouw website verder op de kaart kunnen zetten? Neem dan vrijblijvend telefonisch of via email contact met ons op of vul vrijblijvend het offerteformulier in. 

 

 

 


Daarom Xless Design


  • Goede vindbaarheid
  • Diverse SEO technieken
  • Optimaliseren campagnes
  • Doelgericht adverteren
  • Persoonlijk advies
  • Gecertificeerd

Maatwerk

Wilt u graag weten wat voor campagnes geschikt zijn voor uw bedrijf en wat dat gaat kosten? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.


Offerte aanvragen

Onze werkwijze



1. Doelstellingen bepalen

Om een doelgerichte marketing campagne op te stellen is het van belang om de doelstellingen te bepalen. Wil je de naamsbekendheid vergroten of een product onder de aandacht brengen. Zorg voor een realistisch doel, iedereen wil de eerste in Google zijn. Ook het bepalen van het budget is hierbij van belang.


2. Marketing campagne opzetten

Nadat de doelstelling is bepaald wordt er een campagne opgezet. Dit kan het optimaliseren van de SEO zijn, het voeren van een Adwords campagne of Social media marketing afhankelijk van de besproken wensen en de doelstelling.


3. Optimaliseren

Na het opzetten van de marketing campagne zal deze worden geoptimaliseerd. Dit kan zodra er een meetbaar resultaat is behaald, bijvoorbeeld na een week. Hierna kan de campagne worden bijgesteld zodat deze nog beter gericht is op het behalen van de doelstellingen en op deze manier meer oplevert en minder zal kosten.


4. Resultaten bekijken

Na de campagne kan het eindresultaat worden bekeken en geëvalueerd. Is de advertentie of de SEO doeltreffend geweest? Houd er rekening mee dat marketing een doorlopend proces is en SEO tijd nodig heeft. Dit is niet de laatste stap. Voor een blijvend effectieve campagne zullen deze stappen vaker moeten worden doorlopen. Marketing stopt niet bij stap 4.



Werk waar wij trots op zijn!