Zoekmachine optimalisatie

Om hoger te komen in de zoekresultaten van Google moet een website worden geoptimaliseerd met SEO.

Simpel gezegd betekent dit aanpassingen in de webteksten, codering en afbeeldingen van uw website. Zo simpel als dit gezegd is, zo uitgebreid wordt het gerealiseerd om een goed resultaat te behalen.

 

Blijf bovenaan

Om u te helpen een zo hoog mogelijke positie te verkrijgen en te behouden in Google, bieden wij de maandelijkse SEO-Campagne aan! Deze zoekmachine optimalisatie bestaat uit:

 

  • Analyse website
  • Concurrentie onderzoek
  • Definiëren van zoekwoorden
  • Optimalisatie van de website
  • Maandelijkse controle
  • aanpassingen waar nodig

 

SEO optimalisatie

Met Search engine optimalisation, oftewel zoekmachine optimalisatie gaat het er om dat de website hoger in google komt te staan, beter gevonden wordt wat resulteert in een hogere conversie. Met SEO worden codering, webteksten, afbeeldingen en alle andere relevante content op de website zo aangepast dat de website beter wordt gevonden. Voordat we deze dingen kunnen toepassen is een nauwkeurig onderzoek nodig om de juiste zoekwoorden te specificeren. SEO zorgt niet alleen voor een verbetering van de website. Het voorkomt ook dat uw bedrijf slechter gevonden wordt, het is dus belangrijk om dit bij te houden.

 

Hoger in Google

Aangezien Google veruit de grootste zoekmachine is, wordt de SEO vooral gericht op het verhogen van de resultaten in Google. Maar natuurlijk wordt de website ook beter gevonden in andere zoekmachines zoals Yahoo en Bing. Vaak is het niet voldoende om SEO eenmalig toe te passen. Posities in Google veranderen continue en de concurrentie zit niet stil. 

 

Up to date

Google past regelmatig de formules aan om gevonden te worden.

De exacte formules en berekeningen om hoog te komen houdt Google echter geheim. Alleen wanneer er grote veranderingen zijn (zoals de verandering van 21 april 2015 over de mobiele zoekresultaten), wordt deze bekend gemaakt. Zo’n grotere update van Google is een goed moment om de SEO weer eens onder de loep te nemen. Zonder dat je iets hebt veranderd, kan toch de vindbaarheid verslechteren. Wij werken aan een continue verbetering van de vindbaarheid van jouw website.

 

Snel bovenaan? 

Wilt u snel gevonden worden? Dan kunt u SEA (zoekmachine-adverteren) proberen. U kunt snel bovenaan Google komen te staan met Google AdWords.

Xless design heeft verschillende Google certificeringen, hierdoor kunnen we helpen uw website beter vindbaar te maken en bovenaan in Google te krijgen. Doordat SEO langdurig is en u wellicht ook snel resultaat wil is SEA ook een mogelijkheid.

 

SEA - Zoekmachine Adverteren

SEA is Search engine advertising, oftewel adverteren via zoekmachines. Met een CPC programma, cost per click, kunt u met een advertentie boven de zoekresultaten gevonden worden. Een advertentie via Adwords ziet eruit als een zoekresultaat en zorgt je op een snelle manier bovenaan de zoekresultaten komt te staan. Met een goed gecombineerd gebruik van SEO, wat op de lange termijn een investering is en SEA wat direct werkt, haal je het meeste resultaat.


Daarom Xless Design


  • Goede vindbaarheid
  • Diverse SEO technieken
  • Optimaliseren campagnes
  • Doelgericht adverteren
  • Persoonlijk advies
  • Gecertificeerd

Maatwerk

Wilt u graag weten wat voor campagnes geschikt zijn voor uw bedrijf en wat dat gaat kosten? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.


Offerte aanvragen

Onze werkwijze



1. Doelstellingen bepalen

Om een doelgerichte marketing campagne op te stellen is het van belang om de doelstellingen te bepalen. Wil je de naamsbekendheid vergroten of een product onder de aandacht brengen. Zorg voor een realistisch doel, iedereen wil de eerste in Google zijn. Ook het bepalen van het budget is hierbij van belang.


2. Marketing campagne opzetten

Nadat de doelstelling is bepaald wordt er een campagne opgezet. Dit kan het optimaliseren van de SEO zijn, het voeren van een Adwords campagne of Social media marketing afhankelijk van de besproken wensen en de doelstelling.


3. Optimaliseren

Na het opzetten van de marketing campagne zal deze worden geoptimaliseerd. Dit kan zodra er een meetbaar resultaat is behaald, bijvoorbeeld na een week. Hierna kan de campagne worden bijgesteld zodat deze nog beter gericht is op het behalen van de doelstellingen en op deze manier meer oplevert en minder zal kosten.


4. Resultaten bekijken

Na de campagne kan het eindresultaat worden bekeken en geëvalueerd. Is de advertentie of de SEO doeltreffend geweest? Houd er rekening mee dat marketing een doorlopend proces is en SEO tijd nodig heeft. Dit is niet de laatste stap. Voor een blijvend effectieve campagne zullen deze stappen vaker moeten worden doorlopen. Marketing stopt niet bij stap 4.



Werk waar wij trots op zijn!