Herkenbaarheid

Een huisstijl is breed toepasbaar. Binnen het bedrijf kan een huisstijl worden gebruikt voor alle interne en externe communicatie uitingen. Dit kan gaan om de personeelspas of om een envelop naar een klant. Op deze manier is het duidelijk dat het om een uiting van úw bedrijf gaat. Voor zowel kleine bedrijven als grote bedrijven is een professionele huisstijl die consquent wordt toegepast onmisbaar.

 

Huisstijl handboek

Voor de grotere ondernemer: Wanneer verschillende werknemers met uw huisstijl zullen werken kan een huisstijl handboek voor u een goede oplossing zijn. Hierin wordt ingegaan op de toepasbaarheid van het logo en de huisstijl. Dit om de identiteit van het bedrijf in de communicatie uitingen te waarborgen. Hoe mag het het logo worden gebruikt, welke kleurcodes horen bij uw huisstijl, welke lettertypes dienen in de communicatie te worden gebruikt, hoe worden facturen en offertes opgemaakt? Dit wordt allemaal toegelicht in het huisstijl handboek. Xless design kan deze voor uw bedrijf ontwikkelen. 

 

Herkenbare huisstijl

U kunt zich afvragen of een huisstijl wel belangrijk is voor uw bedrijf of dat u best zonder kan. Wat heb ik aan een huisstijl en is dat de investering wel waard? De vraag die u zich kan stellen is; 'Hoe serieus ben ik met mijn bedrijf, en hoe serieus wil ik genomen worden?'


Daarom Xless Design


  • Unieke ontwerpen
  • Minimaal 2 concepten
  • 1 revisieronde gratis
  • Meerdere bestandsvormen
  • Totaalpakket mogelijk

Maatwerk

Exact weten wat voor kosten je kunt verwachten? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.


Offerte aanvragen

Onze werkwijze



1. Wensen doornemen

Voor het maken van een nieuw logo of een huisstijl worden de wensen doorgenomen waaraan het ontwerp dient te voldoen. Op deze manier kan er een passend ontwerp worden gemaakt. Geen idee? Dan kunnen we uiteenlopende ontwerpen laten zien waaruit een keuze kan worden gemaakt.


2. Concepten presenteren

Als de wensen duidelijk zijn worden de concepten gemaakt en gepresenteerd. Voor een logo zijn dit minimaal 3 concepten. Bij het maken van een huisstijl is dit afhankelijk van de diverse uitingen waarop de huisstijl wordt doorgevoerd.


3. Aanpassingsrondes

Wanneer er een ontwerp is gekozen kan deze nog worden bijgeschaafd. Toch een andere tint of een groter lettertype; Tijdens de twee revisierondes kan het logo volledig naar wens worden bijgeschaafd.


4. Oplevering

Gefeliciteerd! Een nieuw bedrijfslogo of een huisstijl. Nu ontvang je de diverse bestandsformaten voor de verschillende toepassingen.



Werk waar wij trots op zijn!