Grafisch ontwerp

Geef je wensen door!

Bedrijfs- en reclame uitingen

Alles wat je als bedrijf gebruikt in de communicatie naar klanten is belangrijk voor de branding. Een duidelijke en eenduidige huisstijl is hiervoor een goede basis. Xless design kan voor jouw bedrijf een passende huisstijl ontwerpen, de zogenaamde corporate identity. Deze kan worden doorgevoerd in elke denkbare uiting van het bedrijf, zowel op drukwerk als ook digitaal. 

 

Digitaal grafische vormgeving

Online kan er tegenwoordig veel worden ontworpen om de bedrijfsidentiteit door te voeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een email ontwerp, social media pagina's of een nieuwsbrief template. Waar grafisch ontwerp eerst voornamelijk was gericht op drukwerk is het ontwerpen van goede online pagina's tegenwoordig ook een onmisbaar onderdeel geworden.

 

Drukwerk

Ondanks de digitalisering is er soms toch nog behoefte aan iets tastbaars. Een flyer om uit te delen, een visitekaartje, een poster of een complete beursstand. Ook dit kan volledig worden verzorgd van ontwerp tot aflevering op de zaak. De mogelijkheden zijn eindeloos. Een ruime keuze uit papiersoorten en afwerkingen zorgt er voor dat het drukwerk altijd de kwaliteit heeft die je mag verwachten zodat deze volledig aansluit bij de uitstraling van het bedrijf.  


Daarom Xless Design


  • Unieke ontwerpen
  • Minimaal 2 concepten
  • 1 revisieronde gratis
  • Meerdere bestandsvormen
  • Totaalpakket mogelijk

Maatwerk

Exact weten wat voor kosten je kunt verwachten? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.


Offerte aanvragen

Onze werkwijze



1. Wensen doornemen

Voor het maken van een nieuw logo of een huisstijl worden de wensen doorgenomen waaraan het ontwerp dient te voldoen. Op deze manier kan er een passend ontwerp worden gemaakt. Geen idee? Dan kunnen we uiteenlopende ontwerpen laten zien waaruit een keuze kan worden gemaakt.


2. Concepten presenteren

Als de wensen duidelijk zijn worden de concepten gemaakt en gepresenteerd. Voor een logo zijn dit minimaal 3 concepten. Bij het maken van een huisstijl is dit afhankelijk van de diverse uitingen waarop de huisstijl wordt doorgevoerd.


3. Aanpassingsrondes

Wanneer er een ontwerp is gekozen kan deze nog worden bijgeschaafd. Toch een andere tint of een groter lettertype; Tijdens de twee revisierondes kan het logo volledig naar wens worden bijgeschaafd.


4. Oplevering

Gefeliciteerd! Een nieuw bedrijfslogo of een huisstijl. Nu ontvang je de diverse bestandsformaten voor de verschillende toepassingen.



Werk waar wij trots op zijn!